Avon a folosit inteligența artificială pentru a afla exact ce ne dorim de la un rimel și a creat un astfel de produs la doar 46 de lei.
Compania a dezvoltat, cu ajutorul dezvoltatorilor IT, așa numitul Algoritm Geniu. Algoritmul Geniu este „un instrument exclusiv de învățare automată și inteligență artificială care citește, filtrează și procesează mii de comentarii online de la consumatori”.
Astfel, după ce a analizat nenumărate recenzii la rimeluri de la persoane pasionate de make-up din toată lumea, algoritmul a ales cele cinci criterii esențiale pe care femeile le caută atunci când își aleg rimelul, după cum urmează:
- volum mare
- lungime mare
- ridicare de durată
- definire precisă
- culoarea neagră dramatică
Algoritmul a mai descoperit că noi, femeile, nu prea suntem dispuse să facem compromisuri. De exemplu, dacă un rimel oferă volum de vis genelor, nu îl vom alege dacă nu este de un negru puternic. Așadar, Avon a încercat să creeze un rimel care să includă toate cele cinci criterii – și așa a ieșit 5-in-1 Lash Genius Mascara.
Beauty editor-ul Elle Turner de la Glamour l-a testat și a ajuns la concluzia următoare: „Sincer, face foarte multe pentru un rimel care costă mai puțin de 10 lire sterline (50 de lei) și per total, se întrece cu unele rimeluri mai scumpe pe care le-am încercat”.
1 comentariu