Tabu
FASHIONSlider

Primul model cu sindrom Down în echipa Victoria’s Secret

Victoria’s Secret dovedește încă o dată că promovează diversitatea și incluziunea. Sofia Jirau a devenit săptămâna aceasta primul model cu sindrom Down care a apărut într-o campanie Victoria’s Secret. În vârstă de 24 de ani, tânăra s-a alăturat altor 17 femei pentru a promova noua colecție a brandului, intitulată Love Cloud, relatează CNN.

„Un vis devenit realitate” pentru modelul de 24 de ani și un punct de cotitură pentru evoluția mărcii, acuzată mult timp de discriminare. Când era mică, Sofia Jirau se uita în oglindă. În fața reflecției ei, ea și-a spus: „Într-o zi, voi fi model. Într-o zi voi ajunge acolo”. Și apoi, pe 15 februarie, „visul ei s-a împlinit”. Tânăra, acum în vârstă de 24 de ani, și-a anunțat cei aproximativ 399.000 de abonați: „Am visat și am muncit să ajung acolo. Astăzi, în sfârșit, vă pot spune marele meu secret… Sunt primul model Victoria’s Secret cu sindrom Down!”.

Originară din Puerto Rico, Sofía Jirau tocmai s-a alăturat noii campanii de lenjerie incluzivă a brandului Victoria’s Secret, numită „Colecția Love Cloud”, alături de alte 17 femei. „Vă mulțumesc tuturor pentru că m-ați susținut mereu în proiectele mele. Mulțumesc Victoria’s Secret pentru că m-a văzut ca un model #FărăLimite. Este doar începutul, acum e oficial! În interior și în exterior, nu există limite.”

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de Sofía Jirau (@sofiajirau)

Supermodelul nu este la prima sa încercare. În 2020, ea trecuse deja la prezentări pe podiumuri, în timpul Săptămânii Modei de la New York. A defilat acolo pentru designerul vestimentar Marisa Santiago. De asemenea, a devenit femeie de afaceri prin crearea propriului brand, Alavett, și și-a deschis un magazin online oferind tot felul de obiecte: perne, căni, șepci și haine.

Schimbare de direcție

Această inițiativă a Victoria’s Secret vine după numeroasele controverse care țintesc brandul de ani de zile. Mult timp acuzată de discriminare, marca de lenjerie intimă s-a trezit într-un iureș de comentarii dure după remarcile deschis transfobe și misogine ale foștilor săi lideri. În 2018, Ed Razek, fost director de marketing, a declarat pentru Vogue US : „Când oamenii mă întreabă dacă nu ar trebui să alegem modele transsexuale pentru spectacol, eu spun că nu. Victoria’s Secret este pură fantezie, este un divertisment de 42 de minute și atât.” În iunie 2021, un comunicat de presă menit să aducă un nou impuls mărcii odată cu sosirea unor tinere mai inspirate, împărtășind „o pasiune comună pentru schimbare pozitivă”.

În campanie apar modele atât profesionale, cât și non-profesionale, de diferite nuanțe de piele, mărimi corporale și vârste. Fețe celebre precum Hailey Bieber, Taylor Hill și Adut Akech se alătură lui Celilo Miles, un pompier indigen, care pozează cu casca și Sylvia Buckler, o mamă și designer de accesorii. În campanie este și Valentina Sampaio, care a devenit primul model deschis transgender al brandului de lenjerie intimă în 2019.

ARTICOLE SIMILARE

Menaj a trois pe termen lung: Eu, tu si tinutele mele

realitatea

Alertă! Persoanele cu această grupă de sânge atrag căpușele

Andreea Damian

De ce persoanele cu ochi căprui sunt mai afectate de depresia de iarnă

Andreea Damian

13 ani de Vogue Coreea: Claudia, Naomi și Eva

realitatea

Locuri magice in Bucuresti-episodul 4

realitatea

Åžedințe foto la Băneasa Shopping City

realitatea

Scrie un comentariu