Din cele 35 de agenții full-service al căror bilanț este public, peste jumătate au avut profitul în scădere în 2008. De pildă, profitul Tempo Advertising a scăzut cu 92%, de la echivalentul a 1,39 milioane de euro în 2007, la numai 102.000 euro în 2008. Alte agenții al căror profit s-a dus în jos sunt Leo Burnett&Target (-83%), Friends Advertising (-67%), Draft/FCB (-24,5%). Vestea bună totuși e că, deși e în cădere liberă, profitul încă există și doar puține agenții au înregistrat pierderi în 2008 (ex. Loco Branding, Maximize, Notorius). Iar în zona serviciilor media, din cele 21 de agenții analizate, doar carat România a avut pierderi. Despre o scădere a profitului se poate vorbi și în conturile agențiilor de media, dar într-o mai mică măsură: doar un sfert dintre agențiile de media – spre deosebire de peste jumătate, în cazul full-service – au avut profitul în scădere. Printre ele se numără: Initiative Media (-69%), United Media Services (-46%), Media Investment (-39%). Åži profitul Zenith Media, cea mai mare agenție de profil, a scăzut cu 13%. |n ultima ediție a săptămânalului de business MONEY EXPRESS puteți citi cum a abordat criza B.V.McCann Erickson, cea mai mare agenție full-service din România, ce agenție de media a fost declarată insolventă, dar și care sunt perspectivele industriei.