Tabu
BEAUTYFASHIONSlider

Puterea în creștere a influencerilor virtuali amenință influencerii în carne și oase

Modelele virtuale generate de computere înlocuiesc deja modelele reale din carne și oase pentru a vinde și mai multe produse la modă.

Indiferent dacă i-ați observat în feed sau nu, așa-numiții “influenceri virtuali” au devenit extrem de apreciați pe rețelele social media, ocupând joburi importante și făcând bani reali în tot acest proces. Spre exemplu Miquela, o “vedetă pop” braziliano-americană are un număr de fani pe Instagram care depășește 1,4 milioane de oameni. Creată ca parte a unui proiect digital în 2016, Miquela, cunoscută și sub numele de Lil Miquela, a devenit o sursă de fascinație pentru mulți oameni conectați la social media și a reușit chiar să transforme lumea modei.

Creată ca parte a unui proiect digital în 2016, Miquela, cunoscută și sub numele de Lil Miquela

Personajul fictiv care promovează Prada și Chanel, printre alte branduri, are o influență masivă și o putere pe măsură asupra modei de pe Instagram exact ca oricare alt influencer real cu milioane de fani. Shudu, un alt personaj fictiv, a fost numit primul supermodel digital din lume. Practic arată exact ca modelele feminine reale însă Shudu este o creație a fotografului Cameron-James Wilson din Londra și ajută, de asemenea, la comercializarea unora dintre cele mai importante branduri din lume.

Shudu într-o postare care promovează cosmetice Fenty – Rihanna

Amintind de începuturile activității influencerilor umani, cei virtuali își postează selfiuri și fotografii, ilustrând un stil de viață ideal, conturile lor atrăgând oameni din întreaga lume. Personajele sunt create folosind programe 3D și deseori, designerilor le ia câteva zile pentru a adăuga caracteristici și specifice avatarelor lor. Personajele lor, aceste avatare sunt apoi adăugate în fotografii reale pentru a le face mai credibile.

O mulțime de astfel de influenceri creai creați pe calculator ajung cunoscuți pe Instagram, într-o competiție continuă cu oamenii. În ultimii ani, oamenii au devenit mai obișnuiți să interacționeze cu interfețele non-umane – de exemplu, folosind asistenți vocali ca Siri sau Alexa. Consumatorii sunt, de asemenea, conștienți de faptul că, în multe interacțiuni cu mărcile, roboții sunt de fapt cei care le răspund. Prin urmare, de la asistenți virtuali la ambasadori virtuali ai unor mărci nu este un salt prea mare și acest trend este foarte probabil să crească în viitor.

 

ARTICOLE SIMILARE

Anca Țurcașiu, primele declarații despre divorțul de medicul Cristian Georgescu

Andreea Damian

NINA RICCI, eternul feminin al modei frantuzesti /VIDEO de la Paris Fashion Week

realitatea

Cuplurile din zodiac care nu trag niciodată în aceeași direcție

Andreea Damian

Vezi care sunt destinatiile exotice de top pentru vara anului 2017

realitatea

Ce mănâncă Dwayne Johnson când nu ține dietă: „E prea mult pentru un singur om”

Andreea Damian

Medicii au emis noi avertismente cu privire la bătaia copilului pentru prima dată în 20 de ani

Andreea Damian

3 comentarii

Scrie un comentariu