Tabu
lifestyle

Rabla din picioare

Dupa ce s-au batut in sonoritatea numelor vandute si s-au intrecut apoi in promisiuni de extindere peste tot in tara, criza muta razboiul dintre retailerii de moda pe terenul preturilor. Promotiile au devenit arma prezentului in fashion. "S-au dus vremurile in care eram predispusi sa cumparam orice. A inceput batalia pe fidelizarea clientilor", este de parere Alexandru Bratu, directorul comercial al Intersport Romania, divizie a Genco Trade, filiala locala a grupului elen Fourlis (distribuitor exclusiv pentru gama de produse electronice si electrocasnice Samsung, Mitsubishi, DeLonghi-Climaveneta).

Ultima gaselnita de marketing a Intersport – "Programul de innoire a parcului de pantofi sport" – pare sa invioreze vanzarile la inceput de vara. Despre ce este vorba de fapt? Pe scurt: 20% reducere la o pereche de pantofi sport noi, in schimbul unei perechi de incaltaminte vechi. Rezultatul? "Undeva la 20% in plus la vanzari. In doua saptamani am vandut 1.500 de perechi", face un calcul rapid Alexandru Bratu, directorul comercial al Intersport Romania, explicand ca "gaselnita" a prins in special in provincie. "Au venit clienti care au lasat pantofii in cos si si-au cumparat altii noi pe loc, desi nu aveau de gand sa faca asta initial. Au intrat intamplator in magazin, au aflat de promotie si au cumparat", explica el.

Ce a determinat firma sa incerce modelul de "buy-back" aplicat in mod traditional de dealerii auto, dar la care au apelat si companii de electonice si electrocasnice precum Arctic, Flamingo, Canon Romania sau LG Electronics, aflati din ultimul numar al revistei MONEY EXPRESS.  (Ileana Ilie)

ARTICOLE SIMILARE

Oana Cuzino – Cum arata de 22 de ani la… 42 de ani!

De Phazz: Lounge de Heidelberg la TNB

realitatea

Heidi Klum, îngrijorată că îi va “exploda” fundul

realitatea

Madonna a pierdut contractul cu Louis Vuitton în fața Larei Stone

realitatea

CATEII au talent!

John Malkovich lansează o colecție de haine bărbătești

realitatea

Scrie un comentariu