Very Ralph sau Foarte Ralph, documentarul HBO despre viața lui Ralph Lauren, se concentrează asupra „impactului cultural din timpul vieții sale”, spune realizatoarea Susan Lacy.
Pentru un bărbat care a afirmat cândva că „urăște moda”, designerul Ralph Lauren a avut o carieră extraordinar de lungă și de succes. Compania pe care a fondat-o în 1967 este acum unul dintre cele mai cunoscute mărci din lume, iar munca pe care depus-o pentru a ajunge acolo este acum subiectul unui nou documentar HBO – Very Ralph sau Foarte Ralph. Regizat de Susan Lacy, filmul prezintă interviuri cu Lauren care, la 80 de ani, este încă foarte implicat în afacerea de milioane de dolari care îi poartă numele.
Reflectând asupra filmului, Lauren a declarat pentru CNN: „Ceea ce fac eu este să trăiesc, iar documentarul HBO, prin regizoarea Susan Lacy, a surprins asta prin diferite lentile de memorie și observație – ale mele, ale familiei mele, cei care m-au ajutat și observat de-a lungul multor decenii. Cu siguranță, va fi o parte importantă a povestirii cine sunt și ce am făcut în viață.”
Născut în 1939 din imigranți evrei din Belarus, Ralph Rueben Lifshitz și-a schimbat numele în „Lauren”, ca adolescent, pentru a evita atenția nedorită cu care se confrunta datorită unui nume neobișnuit. După o scurtă perioadă de timp petrecută în armată, Lauren a lucrat ca vânzător de cravate la Brooks Brothers. După foarte puțin timp a început să-și facă propriile cravate, cusute de mână și cu atichete cusute cu ajutorul familiei sale. Primii ani au fost dificili. Ușor, ușor, din cravate a continuat să construiască un imperiu, mai întâi cu croitorie pentru bărbați, apoi pentru femei, înainte de a deveni designer. Pe parcurs, Lauren a împins granițele din industrie, provocând convențiile existente și stabilind noi standarde.
În 1996, el a angajat modelele Tyson Beckford și Naomi Campbell pentru a promova o campanie publicitară pentru îmbrăcămintea sportivă Polo Ralph Lauren. “A fost foarte important pe atunci ca doi oameni de culoare să ajungă într-o campanie publicitară la nivel mondial”, a spus Campbell.