Tabu
lifestyle

Realitatea-Cațavencu instaurează Cod Verde

Grupul de presă Realitatea-Cațavencu instaurează Codul Verde, devenind astfel primul trust media care se implică responsabil și programatic în politicile de mediu.
Este rezultatul unei atitudini consecvente a grupului de presă de a promova un jurnalism de calitate, orientat tot timpul spre marile teme de pe agenda românilor care ne sunt telespectatori, cititori, ascultători.

O dată pe lună, toate produsele jurnalistice ale grupului vor arbora culoarea verde, în diferite elemente grafice specifice și vor rezerva un spațiu editorial consistent temelor legate de împăduriri și oprirea defrișărilor, de reducera poluării și salvarea ariilor protejate, de surse alternative de energie și stoparea deșertificării României.

Codul Verde instaurat de Realitatea-Cațavencu îi va aduce alături pe jurnaliștii grupului și pe toți românii care se simt, la rândul lor, revoltați și responsabili, care vor și pot să preia inițiativa și să se constituie într-o comunitate a celor ce iubesc pur și simplu România. Zecile de mii de mesaje ale cititorilor, telespectatorilor sau ascultătorilor noștri dovedesc, în fiecare zi, că suntem foarte mulți cei cărora le pasă.

Codul Verde instaurat de Realitatea-Cațavencu va include și o serie de acțiuni publice de amploare, care exced statutul preocupărilor jurnalistice curente. Prima dintre ele este “România prinde rădăcini”, o campanie inițiată de Realitatea TV.

Pe 16, 17 și 18 octombrie, Realitatea TV împreună cu partenerii RNP Romsilva, Petrom și MaiMultVerde vor împăduri 3 județe din Moldova, afectate de inundațiile din iulie din acest an.
Va fi un efort uriaș, la care deja am avut sprijinul a mii de români care au contribuit la teledonul organizat de Realitatea TV in august.

Grupul Realitatea-Catavencu, singurul grup de media integrat romanesc si care promoveaza presa de calitate, este format din patru divizii: Quality (Realitatea TV, Realitatea FM, Academia Catavencu, Cotidianul, Radio Guerrilla, Idei in Dialog), Business Media (Money Channel, Business Standard, Money Express, IQads), Lifestyle (Romantica, 24FUN, Tabu, Superbebe, Aventuri la Pescuit, J’adore, Bucataria pentru toti), New Media (toate site-urile actuale ale grupului si consortiul de companii care fac parte din proiectul F5), precum si agentia de presa NewsIN si retelele de digital signage Monopoly TV si Zoom.

ARTICOLE SIMILARE

Madonna a câștigat 110 milioane de dolari într-un an

realitatea

Marc Jacobs s-a logodit

realitatea

VEDETELE noastre – FOTO de cand erau scolari!

Virus: “CATALIN BOTEZATU – accident de masina! TRAUMATISM cranian sever!”

Rita Mureşan iubeşte un manechin de 26 de ani

Scrie un comentariu