În perioada 27-29 septembrie a avut loc în București evenimentul Femei pe Mătăsari, susținut de Redd’s. Cele trei zile au transformat strada Mătăsari într-o adevărată poveste, iar invitatele s-au bucurat de toată atenția meritată.
Festivalul Urban “Femei pe Mătăsari”, aflat la cea de-a treia ediție, s-a desfășurat de vineri până duminică, în Bucuresti, punând în valoare proiecte de modă, dans, spectacole de teatru şi o scenă pe care au urcat artişti români renumiți. Redd’s a susținut întreg evenimentul implicându-se în proiecte precum prezentare de modă, conferința “Femei de succes”, workshop-uri creative, photo-corner și multe altele.
Evenimentul a început vineri seară cu o prezentare de modă intitulată “Privește cerul” a creatoarei Wilhelmina Arz. Seara a continuat cu muzică bună, care a încălzit atmosfera în pofida frigului de afară.
Sâmbătă, Andreea Billig a susținut o conferință despre “Formele și gustul autenticității”, realizările ei ș în special despre lansarea cărții “4 uși și alte povestiri”. Andreea a vorbit despre autenticitate, descoperirea de sine și inspirație. Aceste momente s-au desfășurat într-un cadru inspirațional amenajat în culorile și stilul Redd’s. La finalul acestei conferințe, Andreea a premiat cele mai bune interacțiuni cu trei dintre cărțile sale. Ziua a continuat cu un workshop creativ în care invitatele și-au manifestat talentul și au creat accesorii pentru tricouri colorate și pentru umbrele, pregătindu-se pentru anotimpul ploios.
Brandul Redd’s se implică în multe proiecte dedicate femeilor. Susține atât zona de cultură, prin lansări de carte, cât și zona de evenimente sociale ca Femei pe Mătăsari.
Redd’s este un brand care se adresează în exclusivitate femeilor. Femeile Redd’s aleg să își petreacă o bună parte din timpul liber ieșind în oraș, au un grup de prietene cu care se simt bine, sunt educate, au pasiuni, sunt încrezătoare, creative și ambițioase. Vorbim despre un brand receptiv la nevoile femeilor, care își dorește să le inspire și să le dea curaj să facă lucruri frumoase.