Pentru ca ani de zile "concurenta irationala" a impus razboiul preturilor, serviciile TV prin cablu au ramas la nivelul anilor ‘90. Dupa un prim an de stabilizare a business-ului, CEO-ul UPC Jack Mikaloff vrea acum sa complice razboiul. "Da, acum e un business foarte stabil", puncteaza Jack Mikaloff principalul rezultat al mandatului sau de 14 luni ca CEO al UPC Romania, intr-un interviu acordat MONEY EXPRESS.
Sfarsitul perioadei de tacere, in care nu a acordat interviuri, e pentru american si inceputul unei etape in care "va culege roadele plantate" in 2008. Operatorul telecom a obtinut anul trecut venituri de 144,8 milioane de euro, in scadere cu 16% fata de anul anterior si a pierdut pozitia de lider din punctul de vedere al numarului de clienti pentru servicii de televiziune prin cablu, loc preluat de RCS&RDS. Strategia viitoare a UPC prevede cresterea veniturilor prin atragerea de clienti de la competitie, dar si cresterea veniturilor per utilizator.
Anul trecut compania a lansat platforma digitala, trecerea de la televiziunea analogica insemnand pentru clientii care opteaza in favoarea acestei formule o calitate mai buna a imaginii, dar si posibilitatea pentru UPC de a oferi servicii suplimentare, mai scumpe, pentru consumatorul sofisticat. Cititi in numarul de maine al revistei MONEY EXPRESS cum a stabilizat noul CEO compania si ce alte servicii va lansa pentru a creste veniturile UPC. (Bogdan Pencea)