Regele Charles al III-lea și-a pus dragostea pentru natură în beneficiul unui brand britanic pentru crearea unui parfum.
Domnia sa riscă să încalce regulile regale. Noul suveran dorește să economisească bani și să reducă din cheltuieli. De asemenea, este renumit pentru grija sa pentru mediu. Regele Charles al III-lea apreciază foarte mult natura, în special grădinăritul și florile. În cele din urmă, a fost evident că Majestatea Sa s-a angajat în crearea unei ape de parfum.
Monarhul britanic a făcut echipă cu casa de parfumuri Penhaligon’s pentru a-și imagina primul său parfum. Purtând numele Highgrove Bouquet, această apă de parfum este deja disponibilă spre vânzare în Marea Britanie. O sticlă de 100 ml se vinde cu 170 de euro.
Fiul reginei Elisabeta a II-a a ales să se joace cu note de tei argintiu, mimoză și cedru, culese direct din grădinile regelui de pe moșia Highgrove House din comitatul Gloucestershire.
Highgrove Bouquet nu este o apă de parfum clasică. Dezvăluind tonuri florale delicate, această creație olfactivă a fost și o oportunitate pentru rege de a face o faptă bună. Într-adevăr, 10% din profiturile realizate prin vânzarea parfumului vor fi donate unei organizații de caritate, The Prince’s Foundation. O asociație care oferă multe programe în multe domenii diferite.
Nu este prima dată când regele Charles al III-lea profită de notorietatea, imaginea și dragostea pentru natură în beneficiul unui brand. Amintiți-vă, deja în 2019, tatăl lui William și Harry și-a lansat propria linie de îmbrăcăminte făcută din urzici din grădina lui, în asociere cu brandul Vin+Omi.