Ieri-seară, la Milano, în Parcul Sempione s-a sărbătorit noul look Coca-Cola Light într-o versiune de ediție limitată semnată Roberto Cavalli. Roberto Cavalli stilizeaza Coca-Cola.
Cele 300.000 de sticle stilizate în trei variante de către creatorul italian pot fi achiziționate doar pe teritoriul Italiei în perioada septembrie-decembrie. Inspirat de spiritul animalelor sălbatice, designerul a dorit să dea un suflu sexy băuturii care a potolit setea a miliarde de oameni din întreaga lume de-a lungul vremii.
Evenimentul a fost populat de stiliști, designeri, artiști, cântăreți și numeroși fani ai ambelor branduri și face parte din șirul evenimentelor care se desfășoară sub egida Săptămânii Modei de la Milano.
La petrecerea privată au cântat Giusy Ferreri, o tânără foarte iubită de italieni, și Kelly Rowland, fostă componentă Destiny’s Child.
Citeste integral articolul pe Cotidianul.ro