Rochia pe care cântăreaţa Amy Winehouse a purtat-o la ultimul său concert a fost vândută cu 243.200 de dolari, de 16 ori mai mult decât valoarea estimată, la o licitaţie organizată în California.
Cântăreața britanică a apărut în această ținută neagră cu imprimeu de bambus în timpul unui concert la Belgrad, pe 18 iunie 2011, cu o lună înainte de moartea ei din cauza unei supradoze de alcool.
Popularitatea lui Amy Winehouse încă există. O rochie purtată de artistă a fost vândută weekendul trecut cu 243.200 de dolari (aproximativ 210.000 de euro), de 16 ori mai mult decât valoarea estimată, la o licitație găzduită de Julien’s Auctions din Beverly Hills, California. Alte rochii care i-au aparținut au fost vândute la prețuri cuprinse între 12.500 și 150.000 de dolari.
Amy Winehouse a purtat această rochie neagră cu imprimeu de bambus, concepută de designerul Naomi Parry, în timpul Turneului Festivalului de Vară de la Belgrad pe 18 iunie 2011, ultima ei apariție pe scenă. Fusese huiduită de public, deoarece se afla în stare de ebrietate. O lună mai târziu, pe 23 iulie, a murit acasă la ea, în Londra din cauza unei supradoze de alcool. Avea 27 de ani și se luptase cu dependența de alcool și droguri.
O altă piesă emblematică vândută la licitație: o geantă de mână în formă de inimă realizată de casa Moschino, pe care Amy o purtase la Brit Awards în 2007, unde a primit premiul pentru cea mai bună artistă britanică. Poșeta a fost vândută cu 204.800 de dolari (aproximativ 177.000 de euro), potrivit Le Figaro.
Vezi această postare pe Instagram
În total, au fost vândute opt sute de obiecte aparținând artistei, inclusiv cărți, DVD-uri, toate oferite la licitație de părinții săi, Mitch și Janis. Aproximativ 4 milioane de dolari au fost obţinuţi la finalul vânzării organizate sâmbătă şi duminică de casa de licitaţii Julien’s Auctions.
Toate încasările obţinute la licitaţia ″Life and Career of Amy Winehouse″ sunt direcţionate către fundaţia pe care părinţii cântăreţei au înfiinţat-o în beneficiul tinerilor afectaţi de dependenţe.