Tabu
lifestyle

Romania a devenit o piata-cheie pentru companiile straine de televiziune

Compania Broadcasting Systems Europe (TBS, parte din gigantul mondial Time Warner), vede partea buna a crizei economice si estimeaza o crestere de 10-15% a incasarilor din publicitate pe piata din Romania, spune Colin Mcleod, managing director al NBC Universal in Europa Centrala si de Est (ECE), companie care detine canale precum Hallmark si Movies 24. cei mai multi bani vor proveni de la Hallmark, canal despre care managerul NBCU spune ca ”performeaza cel mai bine in Romania, din toate tarile din regiune”. Mai bine si decat in Polonia, prima piata a multor companii straine de televiziune in aceasta parte a Europei, declara el pentru MONEY EXPRESS. De aceeasi parere este si Andreea Spasova, marketing executive la TBS, care opereaza aici posturi precum Cartoon Network si TCM. "In ciuda crizei economice, eu personal cred ca piata posturilor tematice pe 2009 o sa creasca”, citeaza revista de business MONEY EXPRESS.

ARTICOLE SIMILARE

Carla Bruni-Sarkozy a dat-o pe rock

realitatea

Ghici cui aparțin picioarele

realitatea

SOC: “Madalina Ghenea, frumusetea talentului. Concubinul acesteia a incercat sa o taie cu un cutit”

IATA ce mănâncă Elena Gheorghe dimineaţa!

EXTINS: bijuterie contemporană la Cărturești

realitatea

SERGIU NICOLAESCU sau Oskar Schindler? A SALVAT 100 de evrei la 12 ani?

Scrie un comentariu