Tabu
lifestyle

Romania a devenit o piata-cheie pentru companiile straine de televiziune

Compania Broadcasting Systems Europe (TBS, parte din gigantul mondial Time Warner), vede partea buna a crizei economice si estimeaza o crestere de 10-15% a incasarilor din publicitate pe piata din Romania, spune Colin Mcleod, managing director al NBC Universal in Europa Centrala si de Est (ECE), companie care detine canale precum Hallmark si Movies 24. cei mai multi bani vor proveni de la Hallmark, canal despre care managerul NBCU spune ca ”performeaza cel mai bine in Romania, din toate tarile din regiune”. Mai bine si decat in Polonia, prima piata a multor companii straine de televiziune in aceasta parte a Europei, declara el pentru MONEY EXPRESS. De aceeasi parere este si Andreea Spasova, marketing executive la TBS, care opereaza aici posturi precum Cartoon Network si TCM. "In ciuda crizei economice, eu personal cred ca piata posturilor tematice pe 2009 o sa creasca”, citeaza revista de business MONEY EXPRESS.

ARTICOLE SIMILARE

Pete Doherty – un nou clip foarte îndrăznreț

realitatea

SCANDAL MONDEN. Andreea Marin s-a rastit la Adriana Nicolae: “Spune-mi, sotul meu este tatal copilului tau?”

the girl in the window – unul din Pulitzer-urile 2009

realitatea

Jennifer Lopez, cea mai bine îmbrăcată vedetă de la Globul de Aur

realitatea

Expoziție de fotografii americane despre România

realitatea

Bahmuteanca i-a lasat lui Prigoana 10 milioane de euro!

Scrie un comentariu