Tabu
lifestyle

Romantica și J`adore provoacă dependenții de shopping la întrecere într-o nouă emiune: “J`adore TV-.

Începând cu duminică, 18 mai, de la orele 13.30 Romantica difuzează o nouă emisiune dedicată tuturor celor dependenți de shopping. “J`adore TV” este rezultatul unei colaborări între revista “J`adore” și postul de televiziune. O dată cu acest proiect, Romantica câștigă în echipă încă un membru, Lavinia Coca, moderatoarea noii emisiuni. “Eu vin de la Cluj și sunt foarte fericită să îi reprezint pe cei de la “J`adore”, mai ales că la Cluj s-a născut acest ghid de shopping.

Faptul că emisiunea va fi difuzată de Romantica, o televiziune dedicată femeii moderne, înseamnă un plus pentru toate doamnele și domnișoarele înnebunite după shopping. Acum vor avea 46 de minute dedicate doar lor, timp în care vor afla ce este nou prin magazine, ce este in și ce este out, ce alegeri să facă pentru a avea stil”, a declarat Lavinia Coca, moderatoarea emisiunii J`adore, cel mai nou membru al echipei Romantica. Întrecerea la care sunt provocate toate telespectatoarele Romantica și toate cititoarele ghidului J`adore este una pe viață și pe moarte.

Încă din prima editia J’adore TV, două cumpărătoare înrăite, specialiste în shopping se luptă pentru premiul oferit de revista J’adore: cumpărături în valoare de 700 ron. Cele două concurente trebuie să treacă prin patru probe în care le sunt testate atât instinctele de cumpărătoare cu alură profesionistă (simțul prețurilor, al chilipirurilor, al investițiilor cu perspectivă), cât și cel de stiliste și fashioniste pricepute.

Ca să câștige titlul de "shopaholica săptămânii" cele două trebuie să știe tot despre ce e trendy, uberfashion, en vogue, foarte "hot" și "in". Competiția se construiește pe patru probe. Fakeometrul, care testează capacitatea concurentelor de a identifica obiectele de brand originale și de a recunoaște orice fake.

Două genți (una originală, alta fake 100%), două perechi de ochelari de soare și două perechi de cercei (zirconiu sau diamant?)- au fost obiectele supuse fakeometrului celor două shoppaholice. A doua probă implică și prezența unei vedete. Astfel, Ioana Moldovan a fost invitată în prima ediție a emisiunii, iar cele două concurente au propus două variante de outfit potrivite vedetei TV. Câștigatorul? Cel care a fost cel mai aproape de stilul Ioanei și briful oferit de ea chiar în timpul concursului. În fiecare ediție a emisiunii “J adore TV”, a treia probă este dedicată unui tânăr creator de modă care va da o temă de stil celor două concurente.

În emisiunea de duminică, 18 mai, Laura Lazăr a dat ca temă pantalonii de trening- nu integrați unei ținute sport, potrivită sălii de fitness, ci perfectă și pentru o seară în club sau o întâlnire cu prietenii (sport chic). La sfârșitul întrecerii, cele două shopaholice au primit două shopper-bag (genți de cumpărături eco, din materiale textile) în care au găsit câte șase obiecte cu "poveste" fashion diferită; una- boho chic (bohemian chic – foarte "in" acum, o reinterpretare a feminității "a la BB"- aka Brigitte Bardot) și alta, punk-chic.

În zece minute, cele două concurente au fost provocate să găsească două persoane necunoscute, care erau și ele la shopping și să le schimbe ținuta total cu ceea ce aveau în shopperul J’adore. Evident, tiparul celor patru probe se va păstra în toate edițiile “J adore TV” viitoare.

Postul de televiziune Romantica va fi în 2008 tot mai aproape de telespectatoarele sale. Conceptul-cheie al brandului devine interactivitatea și, mai mult decat atât, Romantica lansează și o mare provocare tuturor femeilor din România: să devină vedete.

ARTICOLE SIMILARE

SEX Video cu RIHANNA!

realitatea

Cea mai bună formație din Serbia vine în România

realitatea

Anthony Hopkins urăște să stea de vorbă cu actorii de la Hollywood

realitatea

TOP 10 nașteri neobișnuite

realitatea

Adevărul despre curele de detoxifiere. Cum funcționează de fapt

Andreea Damian

Black Sails: cranii și steaguri de pirați la Paramount Channel

Scrie un comentariu