Concurenta noastră de la Eurovision de anul acesta își continuă drumul în muzică și înregistrează succes după succes atât în țară, cât și în străinătate. După ce a participat pe 16 mai la evenimentul special organizat de Eurovision, “Shine a light”, a fost solicitată de o firmă pentru a face reclamă la vopsea de păr.
Solista noastră și-a schimbat culoarea părului și s-a făcut mov în cap, filmând chiar și pentru o reclamă. Însă pentru acest lucru a fost plătită regește, fiind acum o vedetă ascultată peste hotare. “A fost o decizie spontană. Când am văzut catalogul de culori, am rămas blocată la culoarea pe care o am acum, pur și simplu m-am îndrăgostit de ea. Și nu a fost o decizie greșită deloc. Mă bucur tare mult că am făcut această schimbare, sunt încântată de ea”, a povestit actrița într-un interviu. Chiar dacă Eurovision nu va mai avea loc în 2020, Roxen va rămâne reprezentanta României anul viitor, însă până atunci, așa cum a promis, continuă să promoveze piesele pe care le-a cântat anul acesta în Selecția Națională și, cu precădere, “Alcohol You”, melodia aleasă de public și juriu.
Piesă este extrem de apreciată în străinătate, iar în acest moment are rezultate foarte bune în Suedia, Norvegia și Olanda, unde este în Viral 50 pe Spotify. De asemenea, și reprezentanți media din țări precum Spania, Croația, Bulgaria, Grecia, Polonia, Turcia, Australia și Columbia au fost interesați să o cunoasă mai bine pe Roxen și să promoveze piesa Alcohol You.