Colecția Rouge Hermès are 24 de rujuri suficient de cochete pentru a încăpea într-o geantă Birkin.
Prezentarea liniei de cosmetice de la Paris luna trecută a început cu o proiecție a tabloului Whistlejacket (care prezintă calul de curse al mărcii lui Rockingham aproximativ la dimensiunea vieții, care se ridică pe un fundal simplu) a artistului britanic George Stubbs. Și asta pentru că brandul de lux consideră calul expresia supremă a frumuseții exterioare. Poate părea un punct de inspirație puțin probabil pentru o nouă linie de machiaj. Cu toate acestea, caii sunt puternici, grațioși, feroci – și chiar asta „se află în ADN-ului” mărcii. Până la urmă, se lucrează manual cu piele din care se face o șa din 1837. Pentru Hermès, caii reprezintă puterea eleganței.
De-a lungul a două secole, Hermès a creat sub toate formele de produse de lux – de la genți Birkin la gulere pentru câini și eșarfe iconice. Brandul a lansat parfumuri, dar cosmetice niciodată. Până de curând. Linia de cosmetice Rouge Hermès este un tribut către colecția de parfumuri lansată de brand în 2000. Această colecție, inspirată din aproximativ 75.000 de mostre de mătase și 900 de nuanțe de piele, are ambalaje făcute din metal, pentru a nu folosi plasticul, cu închidere magnetică. Create pe bază de ingrediente naturale, cum ar fi ceară de albine, nuanțele din această colecție vor fi extrem de versatile, de la mov îndrăzneț până la roz pal, roșu aprins și portocaliu, pentru a crea exact 24 de nuanțe și două tipuri de ruj – mat (10 nuanțe) și satinat (14 nuanțe).
Există acei fanatici de lux care vor achiziționa acest ruj și nu vor îndrăzni niciodată să-l folosească, din cauza ambalajului și a designului deosebit. Durabilitatea a fost un punct central pentru casa de modă Hermes. Ce este interesant la rujurile Hermès e că pot fi reumplute.
1 comentariu