H&M plănuiește să închidă mai multe magazine după ce a înregistrat pierderi uriașe în prima jumătate a anului 2020. Retailerul suedez va accelera închiderea magazinelor şi va deschide anul acesta mai puţine unităţi decât estima anterior.
Hennes & Mauritz, al doilea cel mai mare retailer de îmbrăcăminte din lume, a suferit pierderi masive în al doilea trimestru ca urmare a măsurilor lansate pentru a controla răspândirea coronavirusului, însă compania a declarat că vânzările şi-au revenit cu mult peste aşteptări în luna iunie, potrivit Financial Times.
În acest context, retailerul suedez va intensifica închiderile de magazine, chiar dacă restricţiile se atenuează, potrivit Agerpres. Epidemia a forţat H&M să închidă temporar majoritatea magazinelor, să facă concedieri masive şi să renunţe la plata dividendelor, pentru prima dată de la listarea companiei suedeze, în 1974.
Grupul suedez a anunţat vineri că veniturile înregistrate între 1 şi 24 iunie au scăzut cu 25% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, după ce înregistrase pierderi de 50%, sau 3 miliarde de dolari, în T2.
La apogeul pandemiei de COVID-19 din Europa şi Statele Unite, au fost închise patru din cinci magazine H&M, vânzările săptămânale scăzând astfel cu 70%. Însă de la mijlocul lunii aprilie încoace, vânzările au început să îşi revină gradual, în timp ce afacerile online au crescut cu 36%.