Mult așteptata ediție de septembrie a revistei Vogue, cea care anunță principalele tendințe ale sezonului nu va debuta la 1 septembrie din cauza pandemiei. De altfel, calendarul modei se schimbă din temelii și asta pentru că marile branduri și-au modificat calendarul colecțiilor, din cauza pandemiei de Covid-19.
Cele mai cunoscute nume editoriale, Elle, Cosmopolitan, Harpers Bazaar, acordă o atenţie suplimentară acestui număr cu totul deosebit. Anul acesta, ediția de septembrie va întârzia să apară. September Issues apare de obicei în luna august și e cel mai stufos număr din an. Anul acesta ediția de septembrie a principalelor publicații de modă vor apărea cu o lună mai târziu, în septembrie, scrie WWD.
Marie Claire, Bazaar și Elle vor avea câte un număr de vară. Vogue combină edițiile din iunie și iulie. InStyle este singura revistă de modă care va avea câte o ediție pentru fiecare lună. Amânarea apariției edițiilor de septembrie oferă agențiilor de publicitate mai mult timp pentru a realiza campanii și pentru a le derula, deoarece totul s-a oprit în primăvara acestui an, când majoritatea orașelor au fost blocate din cauza pandemiei de COVID-19 s.
September Issues prezintă de obicei reclame ale mărcilor de lux. Cercetările WWD au descoperit că Vogue a avut cele mai multe pagini cu astfel de anunțuri în ediția din 2019, 356 de pagini (59% din revistă). Harper’s Bazaar s-a aflat pe locul doi, cu 222 de pagini de publicitate, sau 55% din revistă.