Tenismena americană Serena Williams a înregistrat o versiune emoționantă a imnului pentru conștientizarea cancerului de sân „I touch myself”, ca parte a unei campanii mondiale, dezvoltată de un ONG australian, în parteneriat cu Berlei, o companie de lenjerie intimă.
Sportiva de 36 de ani a acceptat totodată să se dezbrace de haine și să-și atingă sânii, ca formă de autoexaminare. Lansarea videoclipului care o are ca ambasadoare pe Serena Williams coincide cu luna internațională de informare și prevenire a cancerului de sân (n.r. octombrie sau luna roz).
Acesta va fi promovat pe mai multe canale și face parte dintr-o campanie mondială de conștientizare a cancerului mamar. De asemenea, Serena Williams are rolul de le încuraja pe femei să se autoexamineze și să meargă la un control medical de-a lungul acestei luni.
Proiectul „I Touch Myself” a fost lansat în 2014, de ONG-ul J. Walter Thompson Sydney, în memoria cântăreței australiene Chrissy Amphlett. Solista trupei rock Divinyls a fost răpusă de cancer, în 2013, la vârsta de 53 de ani. Proiectul are misiunea de a crea forumuri educaționale care să le reamintească femeilor că sănătatea sânilor este prioritară.
Chrissy a dus o luptă grea cu cancerul mamar și a luptat ca să crească gradul de conștientizare a detectării timpurii a cancerului de sân. Ea a dorit ca melodia „I Touch Myself” să devină imnul pentru sănătatea sânilor, în întreaga lume.
Iar Serena Williams o ajută să transmită acest mesaj. Ea speră să răspândească mesajul și le cere femeilor să distribuie pe rețelele de socializare fotografii cu ele dezbrăcate, acoperindu-și sânii, cu haștagul #itouchmyselfproject. Înregistrarea cu interpretarea sportivei urmează să fie lansată pe conturile sale de social media în cursul acestei săptămâni.
https://www.youtube.com/watch?v=gfrfSZFDdjw
1 comentariu