Avon România și Starcom Media Vest lansează în luna octombrie prima campanie de sharing împotriva violenței domestice.
“Abuzul există în tăcere. Spunând povestea unei femei abuzate ajuți alte femei. Când păstrezi tăcerea despre violența domestică, abuzul poate continua la nesfârșit. SHARE IT TO STOP IT aduce violența în lumina reflectoarelor pentru a o opri, pentru a le oferi femeilor speranță și exemple de curaj”, declară Raluca Kișescu, Director de Marketing Avon România și Moldova.
Mesajul campaniei SHARE IT TO STOP IT este transmis prin vocea a 5 vedete masculine (Cornel Ilie, Răzvan Fodor, Leonard Doroftei, Cătălin Ștefănescu și Andi Vasluianu) și a ambasadoarei campaniei, Andreea Marin.
Piesa “Pierderea lor”, semnată de trupa VUNK, vorbește despre respectul și aprecierea de sine si face parte din promovarea campaniei “Share it to stop it!”
SHARE IT TO STOP IT face parte din Campania Respectului inițiată de AVON în 2008, a doua inițiativă socială Avon România, alături de Campania pentru Sănătatea Sânilor.