Snapchat a pierdut 800 de milioane de dolari, după ce Rihanna a criticat o reclamă în care era umilită în public. Vedeta a acuzat reţeaua de socializare că a ridiculizat-o în mod „intenţionat”. O reclamă de pe Snapchat care îi pune pe utilizatori să aleagă între a „o pălmui pe Rihanna sau a-l pocni pe Chris Brown” a enervat-o la culme pe artistă, care a reacționat imediat.
Rihanna a postat un lung mesaj pe pagina sa de Instagram adresat reţelei Snapchat în care spune: „Încerc să îmi dau seama care a fost intenţia cu mizeria asta! Aş vrea să o pot pune pe seama ignoranţei, dar ştiu că nu sunteţi atât de proşti! Aţi cheltuit bani ca să faceţi o animaţie prin care, în mod intenţionat, ruşinaţi victimele violenţei domestice şi o transformaţi într-o glumă! Nu este vorba despre sentimentele mele, pentru că nu prea mai am multe… dar în numele tuturor femeilor, copiilor care au fost victimele violenţei domestice în trecut şi în special în numele celor care se află în continuare în această situaţie… ne-ai dezamăgit! Ruşine! Nu te obosi să-ţi ceri scuze!”
Un purtător de cuvânt din partea Snapchat a calificat reclama ca „dezgustătoare” şi a spus că „nu ar fi trebuit să apară în reţeaua noastră. Ne pare rău că am aprobat-o în timpul perioadei de verificare. Investigăm felul în care s-a produs acest lucru ca să ne asigurăm că nu se va mai repeta”, potrivit CNN.
După postarea artistei, stocurile la bursă ale Snapchat au scăzut cu mai mult de 4%, care înseamnă peste 800 de milioane de dolari din valoarea de piaţă a companiei. Este a doua oară într-o lună când o postare a unei celebrități face Snapchat să piardă o mulțime de bani. Luna trecută, Snapchat a pierdut peste un miliard de dolari din cauza unui tweet postat de Kylie Jenner.
Brown a fost condamnat la cinci ani sub control judiciar după ce a agresat-o pe Rihanna în 2009 pe când cei doi erau într-o relaţie.