Banul la ban trage, zicea o vorbă din străbuni, vorbă care i se potrivește și mezinei familiei Kardashian-Jenner, Kylie Jenner. Tânăra antreprenoare știe să facă bani și din piatră seacă, dacă am putea afirma așa. Conduce un imperiu de aproape 1 miliard de dolari – 900 de milioane de dolari – la doar 21 de ani, imperiu construit cu propriile ei mânuțe – zice ea.
Kylie Jenner a depășit-o deja pe surioara mai mare – Kim Kardashian. Iar cifrele oferite de publicația Forbes arată că micuța Kylie este cea mai tânără antreprenoare, acuși miliardară, datorită companiei de cosmetice pe care a lansat-o în urmă cu 3 ani.
Popularitatea ei crește și datorită social media. Tânăra afaceristă este foarte activă pe rețelele de socializare. Kylie Jenner se află pe primul loc în Instagram Rich List, un top al celebrităților, influencerilor și persoanelor publice care câștigă cel mai mult din postări plătite pe Instagram.
Conform listei realizate de Hopper HQ, o aplicație care permite programarea postărilor pe Instagram, o postare sponsorizată care apare pe contul lui Kylie Jenner costă nici mai mult nici mai puțin decât un milion de dolari. Pe locul al doilea în top se află Selena Gomez, care cere 800.000 de dolari pe o postare sponsorizată, iar pe poziția a treia se află Cristiano Ronaldo, cu 750.000 de dolari. Deși Kylie Jenner cere cei mai mulți bani pe o postare sponsorizată, ea are mai puțini followers decât Selena sau Cristiano. Kim Kardashian se află pe poziția a patra în top, ea cerând 720.000 de dolari pentru o postare sponsorizată, fiind urmată de Beyoncé, care cere 700.000 de dolari.