“Am adunat tot ce-ti place sa citesti intr-o singura revista” este practic numele unei campanii punctuale, dedicata cititoarelor Tabu, care stiu sa fie si fashioniste, simpatice si sa guste o gluma, care gasesc in paginile noastre atat subiecte controversate, memorabile, cat si materiale in care se regasesc cu usurinta, atat ele cat si prietenele lor.
Ne-am gindit la ce situatii ar vrea sa traiasca cititoarele noastre, le-am dat o forma plina de umor si asa au aparut ciocolata “mananci si slabesti”, biletul lasat fiicei de catre mama grabita, plecata sa-si puna silicoane, locurile de parcare “rezervate pentru sotia mea, Mara”, afisele care anunta “reduceri de 98% non stop”, dar si scrisul de pe oglinda din baie, cu indemnul “nu-l suna” pe iubitul care a gresit.
Cele cinci situatii se regasesc in doua spoturi TV, a cate 30”, care sunt difuzate alternativ. In afara de printurile desprinse din situatiile comice din spot, mesajul “Banii bagati in posete si pantofi sunt o investitie foarte buna” se regaseste atat in mediile conventionale, cat si in cele atipice: pe oglinzile din baile unor locatii HORECA si pe manerele de la metrou: mesaje incarcate cu mult umor, desprinse din diverse situatii in care afla o femeie sau lucruri care si-ar dori sa i se intample sau despre care citeste in Tabu.
De exemplu, pentru manerele din metroul bucurestean au fost alese mesaje speciale: “Aceasta pozitie iti face brate ca ale Madonnei”, “ Sa nu-ti para rau dupa el, chiar daca te lua tot timpul cu masina”, “Cu rujul asta sigur o sa faci furori”… si alte sapte mesaje, pe care va invitam sa le descoperiti.
Conceptul campaniei Tabu apartine agentiei Brightness. Spoturile au fost realizate de casa de productie Art Focus, producator Petre Nastase, regia apartinandu-i lui Bogdan Moldoveanu (Hypno). Coloana sonora a spotului este semnata de Electric Brother.