Henkel România a organizat pentru al doilea an consecutiv un concurs de design grafic inspirat de marca Syoss, pentru studenții de la Universitatea de Artă și Design Cluj-Napoca (U.A.D.), secția de Modă și Design Vestimentar. Competiția de creativitate vizuală, care anul acesta a avut ca obiectiv designul de eșarfe, a fost câștigată de absolventa Mădălina Drobotă.
Juriul acestei ediții a fost format din Prof.univ.dr. Elena Basso-Stanescu din cadrul U.A.D. Cluj-Napoca și reprezentanții diviziei Beauty Care Henkel Romania.
Vizualul pentru eșarfă propus de câștigătoare a fost ales de juriu din cele 36 de modele înscrise de tinerii designeri, pe baza a două criterii: versatilitatea designului și originalitatea cu care reflectă grafic trendurile actuale inspirate de marca Syoss, brandul premium de îngrijire, coafare și colorare a părului din portofoliul Henkel România. Alături de sprijinul financiar, câștigătoarea va beneficia și de promovare pe platformele online Syoss: www.syoss.ro și facebook.com/Syoss.Romania.
„Succesul ediției anterioare ne-a convins să continuăm și în acest an concursul Syoss de creativitate grafică pentru studenții secției de Modă și Design Vestimentar din cadrul Universităţii de Artă şi Design Cluj-Napoca. Știm că U.A.D. este un adevărat pol al stilului, creatoare de trenduri la nivel național și ne bucurăm că Syoss poate susține și investi în curajul creativ, care poate genera aceste trenduri”, a declarat Gabriel Barbu, General Manager Beauty Care, Henkel România.
Având un număr din ce în ce mai mare de participanți, aceasta este cea de-a doua ediție a concursului Syoss pentru creativitate vizuală, după ce în 2013 Syoss a organizat concursul de design grafic pentru tricouri. În 2013, premiul Syoss a fost câștigat de Ioana Laura Davidoaia, absolventă a programului de masterat din cadrul Universității de Artă și Design Cluj-Napoca.