Marile case de modă s-au războit în cine are pălăria mai mare, astfel că în colecțiile Gucci, Sensi, Missoni și altele, pălăriile din paie au căpătat dimensiuni uriașe, greu de purtat chiar și pe podium.
Acest trend a fost rapid copiat de producători astfel că și magazinele au început încet, încet marea pălăriadă. Singura problemă este că, deși ele pot fi exotice poate într-o prezentare de modă, pe plajă, pe stradă, în nantură, practic acoperă tot, peisaj și fashionistă deopotrivă.
Sigur, pe net au circulat poze cu Melania Trump care purta o astfel de mega-pălărie albă (creată de Hervé Pierre) atunci când soții Macron au vizitat Casa Albă sau cu Justin Bieber care se plimba meditativ cu o altă mega-pălărie pe niște dealuri.
Însă felul în care îi cam incomodează este totuși ușor amuzant și trendul s-a transformat într-un fel de parodie.
Degeaba însă, nu te pui cu moda, spre exemplu, în Franța, unul dintre cele mai iubite branduri pentru femeile pasionate de modă, Jacquemus a postat o poză cu o astfel de pălărie pe Instagram. Unii critici de modă au spus chiar că mega-pălăria postată de Jacquemus, o ediție care s-a vândut deja în totalitate, nu o apără pe cea care o poartă doar de razele soarelui ci de oricare alt om care s-ar afla în același timp pe plajă.
Dacă în 2017, pe Instagram toată lumea a purtat și s-a pozat cu haine având printuri cu păsări flamingo și cactuși și alte astfel de desene ușor kitchioase, anul acesta se pare că parodia principală de modă va fi pălăria supradimensionată din paie.