Tabu
lifestyle

Unilever se promovează prin Bluetooth

Aparut de cativa ani in lume, conceptul de bluetooth marketing incepe sa prinda si in Romania. Va aduce insa rezultatele financiare asteptate de furnizori? Este relativ cunoscut faptul ca unul dintre avantajele majore ale acestui serviciu sunt costurile, mult mai mici decat la o campanie de marketing pe TV, spre exemplu. O campanie de “bluetooth marketing” variaza intre 3.000-4.000 de euro si 30.000 de euro, cea mai scumpa campanie prin aceasta metoda facuta in Romania (una dintre firmele care au facut o astfel de campanie fiind Unilever).

In plus, rata de raspuns este intre 15% si peste 40-50%, fata de campaniile prin sms, de exemplu, care au o rata de raspuns intre 5% si 25%. Apoi, firma care foloseste acest serviciu are posibilitatea de a furniza continut in functie de traseul potentialilor clienti, prin detectarea locatiilor in care se afla acestia. Care este insa motivul pentru care genul acesta de marketing nu a avut, cel putin pana acum, succesul scontat? “Reticenta oamenilor la sharingul de date/informatii prin bluetooth, oamenii temandu-se sa isi lase activata aceasta aplicatie tot timpul”, declara pentru MONEY EXPRESS Maia Novolan, director general al Intertel, companie ce ofera servicii de mobile marketing si una dintre principalele firme care fac marketing prin bluetooth, printr-un sistem propriu, denumit BlueOn.

Un alt motiv ar fi ca in Romania trend-urile ajung mai greu sau daca ajung sunt privite cu reticenta de catre oamenii de marketing – “dar in curand acest mediu nu va mai putea fi ignorat”, considera Dragos Gurarosie, director executiv al F5X Media, regia de vanzari online a grupului de presa Realitatea-Catavencu, grup din care face parte si MONEY EXPRESS. (Victoria Bidea) 

ARTICOLE SIMILARE

Primul bolnav de EBOLA din Romania?!

Love Story

realitatea

Ghici cine…

realitatea

Katie Holmes vrea mai mult sex cu Tom

realitatea

Pentru nunta anului, Elena Basescu si-a ales domnisoara si cavalerul de onoare: POPONETZ!

Cate-un Pic, Pic, Pic

realitatea

Scrie un comentariu