Lungmetrajul Once Upon a Time in Hollywood, al lui Quentin Tarantino, va fi relansat cu zece minute de filmări în plus, inclusiv cu patru scene noi.
Noua versiunea a Once Upon a Time in Hollywood, care avea o durată de 2 ore şi 41 de minute, va ajunge din nou în 1.000 de săli de cinema din America de Nord, pe 25 octombrie. „Publicul a demonstrat un sprijin extraordinar pentru acest film și așteptăm cu nerăbdare să le oferim o altă ocazie de a vedea filmul așa cum este menit să fie văzut – în cinematografe”, a declarat Adrian Smith, șeful de distribuție al Sony Pictures.
Vestea vine după ce Tarantino a refuzat să taie din film pentru ca acesta să fie lansat în China. Premiera chineză urma să aibă loc pe 25 octombrie, însă acum debutul este „în aşteptare”. China a fost nemulțumită de modul în care legendarul Bruce Lee a fost portretizat în film.
Chiar şi fără lansarea în China, Once Upon a Time in Hollywood este clasat al doilea între filmele lui Quentin Tarantino, din punct de vedere al încasărilor generate. Cel mai bine vândut film al lui Tarantino rămâne Django Unchained (2012), cu încasări de 425 de milioane de dolari.
Se așteaptă ca Once Upon a Time in Hollywood, cel de-al nouălea lungmetraj al regizorului, să fie nominalizat la premiile Oscar. Pelicula îi are în distribuție pe Leonardo DiCaprio, Brad Pitt și Margot Robbie. Drama, care aduce un omagiu epocii de aur a showbiz-ului, are acțiunea plasată la sfârșitul anilor ’60 pe fundalul crimelor lui Charles Manson.