Vești bune pentru doamnele și domnișoarele din întreaga lume. Producătorul de bere scoțian BrewDog a lansat prima bere pentru femei. Se numește Pink IPA și se poate consuma împreună cu primul sortiment de nachos pentru femei, Doritos.
BrewDog promite o reducere de 20% la prețul afișat la raft femeilor care comandă băutura într-un bar. Pink IPA se vinde în sticle de 330 ml și costă 1,80 de lire sterline. Această bere poate fi cumpărată și online în toate statele Europei.
Producătorul susține că a lansat această bere ca o modalitate de a combate „flagelul global al inegalității veniturilor dintre femei și bărbați” și pentru a prelua „marketingul sexist”, potrivit Mirror.
Sticla este roz, iar designul ei a fost conceput pentru a „declanșa întrebări legate de faptul că femeile continuă să câștige mai puțin decât omologii lor de sex masculin”. IPA Pink a ajuns pe piață cu câteva zile înainte de Ziua Internațională a Femeii. Aceasta va fi servită în barurile din BrewDog din Marea Britanie, care se află în Londra, Birmingham, Manchester, Glasgow și altele.
Producătorul berii a anunțat, de asemenea, că va dona 20% din totalul veniturilor obținute din vânzarea berii Women’s Engineering Society și 9to5, două ONG-uri care depun eforturi pentru egalitatea de gen și sprijinirea femeilor la locul de muncă.