Tabu
FASHION

Valentino isi schimba radical imaginea

Pierre Berge, legendarul companion al lui Yves Saint Laurent, spunea candva, fara pic de rautate, ca Valentino imbraca femei usoare si/sau femei intretinute. Dar cu siguranta ca nu aceasta este reputatia pe care vrea sa o schimbe celebra casa italiana acum, cand isi duce campaniile publicitare intr-o directie mult mai tanara, contemporana, completa si dezirabila (dupa cum au declarat creativii casei, Maria Grazia Chiuri si Pier Paolo Piccioli). Mai cu seama ca, de cand fotografiile pentru publicitate sunt facute de catre David Sims (si nu ca pana acum, de Mert Alas si Marcus Piggott), modelele (Freja Beha Erichsen, Monika Jagaciak si Tati Cotliar) apar in fotografii alaturate – una nud si cealalta complet imbracata.

 

ARTICOLE SIMILARE

Modul în care Valentino își reinventează linia de accesorii

Andreea Damian

Cum a ajuns Tchikiboum, rochia care se poartă fără lenjerie intimă, să fascineze internetul

Andreea Damian

Molecule-F and Friends shop and lounge la Embryo

realitatea

O antologie a pălăriilor la Victoria & Albert Museum

realitatea

Un nou record în Guiness Book: o pereche de blue jeans de 43 de metri

realitatea

Totul nou!

realitatea

Scrie un comentariu