Victoria Beckham a devenit imaginea “Marii Britanii” (GREAT Britain), o campanie londoneza care isi doreste promovarea turismului englez. Unul dintre obiectivele campaniei este acela de a consolida industria modei londoneze peste hotare.
Alegerea Victoriei ca promotoare a campaniei este motivata de faptul ca ea este un icon al modei britanice, dar si pentru potentialul ei creativ in acest domeniu. Colectia ei prêt-à-porter, produsa in Anglia, este vanduta in peste 300 de magazine in toata lumea. In plus, se stie ca industria modei londoneze contribuie semnificativ la cresterea turismului. Si pentru ca Statele Unite ale Americii este cel mai mare consumator de moda britanica, campania a fost lansata in New York, la statia de metrou Grand Central. Victoria Beckham a pozat in fata unui tren pe care scrie “Aceasta este Marea Britanie” (This is GREAT Britain), alaturi de Anna Wintour, celebra editoare a revistei Vogue America, si ambasadorul Marii Britanii in S.U.A, Sir Peter Westmacott. Reclamele de promovare a campaniei se vor derula peste tot in Marea Britanie, dar si in S.U.A.
Aceasta este inca o dovada ca Marea Britanie nu pierde timpul lamentandu-se din pricina crizei financiare si se foloseste de orice prilej pentru a creste bugetul tarii. Sir Peter Westmacott a recunoscut ca aceasta campanie are legatura cu Jocurilor Olimpice care vor avea loc in Londra, si ca reprezinta un prilej bun sa promoveze turismul.