Victoria’s Secret închide definitiv un sfert din magazinele sale din Statele Unite şi Canada în următoarele luni, o altă lovitură care afectează compania, la doar câteva săptămâni după vânzarea eşuată în jumătate de miliard de dolari, relatează CNN.
L Brands, care deţine compania, a declarat că cele planul ar putea fi doar începutul şi a avertizat că ar putea închide mai multe magazine în următorii ani. Victoria’s Secret are aproximativ 1.100 de locaţii în America de Nord.
Directorul financiar şef Stuart Burgdoerfer a declarat că este o „decizie semnificativă” care are drept scop „consolidarea” Victoria’s Secret. L Brands a avut anterior un acord cu fondul Sycamore Partners pentru vânzarea firmei de lenjerie. Investitorul a decis să se retragă din acord la începutul lunii mai.
L Brands a anunţat şi închiderea a 50 de magazine Bath & Body Works, mai ales în mall-uri, unde nu se aşteaptă ca traficul să revină la normal după pandemie. Brandul are aproximativ 1.700 de magazine în America de Nord. Vânzările din primul trimestru ale lui L Brands au scăzut cu 37%, scrie tabuhighlife.ro.
Proprietarul Victoria’s Secret anunța la începutul anului că vinde o cotă majoritară din brandul de lenjerie. Tranzacţia evalua brandul de lenjerie intimă la 1,1 miliarde de dolari și presupunea ca L Brands Inc. să își înstrăineze pachetul de control de la divizia Victoria’s Secret către firma de investiţii Sycamore Partners. Firma de private equity Sycamore Partners urma să dețină 55% din Victoria’s Secret, iar L Brands să păstreze o cotă de 45%.