Dacă în 2004 era pe locul 21 iar în 2006 pe 11, Volksbank a ajuns acum a treia bancă din România după BCR și BRD-Socgen, după cum a declarat Gerald Schreiner pentru MONEY EXPRESS, la mijlocul lunii trecute. Deși “nu există o rețetă“ a succesului – după spusele lui Schreiner – Volksbank a atacat în forță cu produsele sale de creditare real-estate-ul, domeniul-vedetă al ultimilor trei-patru ani. În plus, oficialul anunță că sfârșitul toamnei va aduce două noutăți în oferta băncii: Direct Banking (care îi va aduce 1.000 de clienți până la sfârșitul anului și de zece ori mai mult până la finele lui 2009 – potrivit oficialilor) și Private Banking, operațiune cu care șeful Volksbank și-a propus să atragă 200 de clienți până la sfârșitul anului și alți 500 anul viitor.
Obiectivul lor este ca în doi ani, Volksbank să ajungă la o cotă de 6% din piața depozitelor (față de 2% cât are acum), iar în cinci ani, aceasta să ajungă la 10%. Cu alte cuvinte, Schreiner vrea să scadă ecartul dintre ponderea creditelor și cea a depozitelor, ceea ce poate genera o creștere sănătoasă, scrie revista de business MONEY EXPRESS