Team Advertising, agenția de publicitate cu acționariat local afiliată rețelei mondiale Young & Rubicam (Y&R), va pierde în câteva luni afilierea la rețeaua globală care a consacrat-o, a declarat un oficial al companiei. “Împreună cu Team Advertising ne-am revizuit strategia, bazată pe dorința Y&R de a impulsiona implicarea noastră în această piață dinamică. Am hotărât reciproc, fără să ne facă plăcere acest lucru, să punem capăt asocierii noastre, la sfârșitul acestui an”, a declarat Bernard Barnett, Vice-President, Corporate al Young & Rubicam Brands EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), pentru MONEY EXPRESS.
Implicit, Team va pierde și bugetul de media al unui client de bază, }iriac Auto, existând riscul ca alți doi clienți – Danone, aflat în prezent în licitație pentru revizuirea contului de media, și Colgate-Palmolive – să renunțe la această agenție.
Cum poate fi interpretat divorțul Y&R de Team Advertising și ce se va întâmpla cu această afacere citește în revista MONEY EXPRESS.