Cu CMI – rețea pe care Szigeti o califică drept ”un conglomerat de antreprenori” – Media Investment lucrează de la sfârșitul lui 2008, dar afilierea s-a produs în luna iunie, a spus acesta într-un interviu pentru MONEY EXPRESS .
”Datorită rețelei, am intrat într-o licitație pentru Wizzair, pe care am câștigat-o”, menționează el un prim rezultat al apartenenței la rețea. La rândul său, MI a prezentat un client de-al său unei agenții din Slovenia. |n esență, accesul la Columbus presupune ”un exchange (schimb – n.r.) de business”, sintetizează Szigeti.
Fostul șef la operațiunilor WPP în România și actualul antreprenor pare mulțumit de dealul cu CMI și spune că nu îi pare rău că n-a vândut businessul unei rețele multinaționale. Parteneriatul MI cu rețeaua Columbus vine după unul de circa patru ani cu United Media, agenția de media deținută de grupul regional elen Ashley, al cărei start-up pe piața românească a fost clientul Cosmote (în prezent, client al MI).
Columbus, cu venituri cumulate declarate de 5,9 mld. de dolari acoperă Europa, America de Nord și de Sud, Rusia Asia, Africa. Printre membrii acesteia se numără agențiile BLM, Horizon Media și Cossette Media. MI declară venituri anuale de 26 mil. euro și numără clienți precum Henkel, Peugeot și Cosmote.